20090123

vilken vecka

Det har verkligen varit en fullproppad vecka av jobb. Men väldigt roliga jobb.
Förra helgen var jag på begravning vilket var helt och skärt hemskt.
Knäna vek sig vid kistan och jag nästan svimmade.


Idag ska jag försöka sluta tidigt på jobbet och komma hem i god tid för att hinna göra en mysig middag.
På måndag börjar vi renovera köket och då blir det tomt med god mat så det gäller att passa på.
Tänkte kanske baka nåt pepp med, men får se hur det är med orken.

Klart är i alla fall att det ska bli nån typ av alkohol-missbruk på lördag.
Det känns hur skönt som helst eftersom mitt sociala liv har varit minimalt hela 2009.
Blir galen dessutom om inte jag och Hanna får tag i varandra snart, har typ "planerat in" samtal med henne idag för att vi verkligen ska ha tid och inte missa varandra. HA HA



avslutar med klassikern, the happy-go-lucky bylinebild :)

No comments: