20090203

pepp

ja. då var det mest uppackat i köket och nu ere bara elen kvar. kan ju vara bra att ha har jag kommit på för det är major problem att inte se ett shit på kvällarna.
vad gäller övrigt liv har jag nästan inget alls. det är så mycket som ska fixas hela tiden och så måste man göra mat eller fixa mat utan att ha ett kök, blir mkt komplicerat.
idag ska jag i alla fall hinna träna vilket vore skönt.

f.ö. är jag glad för moderskeppet idag eftersom de vann på bloggawardsen igår.
f.ö. n två så var jag hos tandläkaren idag och fixade min inflamerade tand+ bokade två ytterligare besök för att få en ny krona som jag redan en gång rotfyllt och fått en krona till (blir man inte förbannad jo)
Och så fick jag ju reda på kostanden för skiten med. 6 3 0 0 kronor! sug på den.

kul, kul

No comments: