20090312

INTE SÅ GOTT MOS

i måndags var jag på träning
skivstång/spinning, vilket innebär 45 min skivstång och sen 45 min spinning. eftersom jag upprepade gånger hamnat bredvid (ursäkta detta) äldre män som svettas mkt och luktar apa på spinningen brukar jag vara rätt selektiv med vem jag sätter mig bredvid. Hittade i alla fall en plats mellan två brudar och satte mig, jag var andra person på en ny rad.

så kommer det fram en man 55+ och säger tyst till tjejen längst ut (till höger om mig)
"ursäkta men kan vi byta plats, jag svettas så mycket och vill inte sitta i mitten?"
jag bah: ond bråd död.

20 min senare.
*luktar shit

1 comment:

Maria said...

Åååh Guud; var det gamla goda Atlantis? Kommer du ihåg när vi gjorde ett radiorep om oskrivna regler på SVF? Jag gjorde om hur man beter sig på gym hehe ... Klippa tånaglarna i duschen etc ... Niceee! P&K Maja