20090306

MYCKET RELEVANT

saker jag tänkt eller/och lärt mig i veckan:

1) Lita inte på att andra människor i din närhet klara av att göra det jobb de är anställda för.

2) Lita inte på folk med hatt- de är jävligt skumma kan meddelas.

3)jag vill(!) träffa min släkt.

4) den mest perfekta pizzan i världen, eller snarare Sverige, finns på Pinochio i Jönköping. Det sjukaste är att den ligger typ i en barrack och snubben som bakar ser ut som en blandning mellan en polack och en galning man bah:what? Dessutom är de sjukt otrevliga men pizzorna är så otroligt goda... lite skumt eftersom när jag märker att folk inte tycker om sitt jobb eller är sura vara extremt trevlig och typ säga nice saker typ: ha en trevlig helg/kväll eller: jag tycker ni gör bäst pizzor i stan. Men inget biter, de är så jekla otrevliga. WHY!??

5) jag har NOLL inspiration till bra mellanmål på jobbet. vart fan ska man ha med sig förrutom mackor eller en jalla? måste ha nåt nytt. frukt är ju som en piss i havet när det gäller min hunger.

6)det är bra att ha en BIB hemma.

7) nu måste jag jobba

No comments: