20090403

HELA HALLEN HELA HELGEN

igår sände vi till tryck igen. superstressig dag och jag var så trött efter deadline vid 13-30. hade inte käkat sen frullen så gick ut i solen, käkade en sallad och sen gick jag på promenad i cirka 15 min. det hjälpte jävligt mkt. blev pigg och lite gladare. idag har jag börjat dagen med att kolla igenom veckans nummer och konstatera att det blev snyggt, men inte så snyggt jag vill att det skulle vara, det rä lugnt på jobbet och eftersom vi inte komer ut nästa vecka tar jag det lugnt och gör inte alla de där måstesakerna som jag brukar göra på fredag. ska käka lunch med morsan idag, gutt.

ikväll ere hockey igen och vi ska mysa lite med alkohol och godis tror jag, eller kanske nåt peppat att äta. har fått ett nytt orkesryck när det gäller ny mat och lagat rätt många nya rätter på senaste. skönt och kul, dessutom har jag upptäckt det underbara i att lyssna på ljudböcker när jag pendlar, eftersom jag kör 45 min varje morgon kan jag läsa *åh saknar tunnelbana eller buss

No comments: