20090416

KLART











nu har jag sänt till tryck och tagit en kaffe. ska sluta snart men först lite blogg.
denna veckan har jag intervjuat black jack bland annat, som (lite skrämmande) var väldigt intressanta att prata med, förvånansvärt intressant intervju och saker som man fick ut av det hela.

nästa vecka är det dubbelt nöje, dvs för två veckor framöver och jag ska skriva om melody club, sofia karlsson och massa mer. men ska ockås skriva en artikel om latte art throwdown. fucking fab måste jag erkänna!

fundera på om vädret håller i sig att springa en svängnär jag kommer hem, kom på en rolig sak förresten, var på en bensinmack dären man och hans kid stod framför mig i kön.
Pappan: Ska vi åka och hyra en film sen?
Sonen: Va?! Men du brukar ju ladda ner alla våra filmer?
Pappan: Hm, ha ha, nej det brukar jag ju inte alls.
Sonen: Jo! Du har sagt att det är det är skitbra!
hihi

No comments: