20090727

warum liksom

Mina bloggar,dvs de jag ofta läser, har en egen mapp i favoriter. där härskar jag med järnhand och väljer vilka som får (ska) läsa först och sist. på senare tid har milk hamnat så långt ner i den listan att jag nu ska ta bort den.. alltså. har svårt att fatta hur imilk, som varit helt underbar och rolig tidigare nu har blivit så jävla tattig.

älskade hennes favoritbilder och snygga foton utan substans och tanke. det var lite som att komma in en värld som man inte kände och titta runt. och nu... hur kul är det med 5 poserbilder och en jävla massa festabilder från stureplan. fan va trött jag är på människor som varje inlägg postar bilder på sig själva som känns så sjukt arranegrade och posiga. hallå anatural vadhände? okej, vore väl roligt om det var: 1) varierade klubbar runt om i sverige, stockholm utanför slussarna, jatack. dont get me wrong liksom. jag älskar festbilder från lettland och obskyra olagliga mcklubbar i bromölla. 2) bilder på någon annan förrutom de rodeos egna "dreamteam". ser jag marith igen lägger jag milk på ignore...
håller med masha väldigt mycket och dessutom: stäng munnen och pose med stil.

No comments: