20100514

jag börjar bli lite rädd för mig själv. Eller snarare har jag börjat inse att jag kan till viss del förutsäga framtiden. Eller så har jag en släng av telepati-emati. Två gånger den senaste månaden har jag nämligen haft en stark känsla av att något inträffat eller att något inte stått helt rätt till, men ignorerat den.

Första gången var för två veckor sedan. en modell skulle komma till VN för att bli fotad och redan tjugo minuter innan hade jag en väldigt stark känsla av att hon inte skulle komma, som jag slog bort med motivationen att jag är överdrivet orolig.

Förra veckan dog min äldsta vän 94 år. Dagarna vid hans död tänkte jag otroligt mycket på honom, mest att jag borde besöka honom snart "För man vet aldrig hur länge han lever" och när jag väl hade tänkt gå såg jag dödsnotisen.

Det är lite mystiskt, men jag har insett att jag antagligen ska lyssna mer på min kropp och vad den försöker tjata på mig om. får se hur det går

No comments: