20100503

nice


Helgen var i övrigt bra. Kollade en del film, tränade och tömde vinden på skräp. En hel del IKEA-möbler, kartonger och massa skit som vi bara ställt upp och inte orkat åka ut med. SÅ, bestämde mig såklart för att göra det. Gick nog upp och ner, fyra våningar, ungefär åtta gånger med skit. Surt säger räven också när jag tror att jag är klar. Det enda som ska bäras ner är en gammal resväska som är sönder och ska slängas. Då inser jag att jag packat ner den full med saker som nu också behöver gås igenom. Bland annat 5 par för stora jeans, några jackor. Lite brev och tidningar och en hel del andra pryttlar. alltså TRÅK. Men, sen åker jag till återvinningsstationen utan en tanke på att det är Första maj såklart. Det är stängt. Livet är underbart. Nu åker jag omkring med hela baksätet och bagaget med skit.

1 comment:

sofie said...

Fasen vad surt...