20100812

synd om mig

För nu är semestern över. På jobbet idag igen och började i rivstart med att sända tidningen till tryck. Iofs hade ju inte jag gjort så mycket jobb i den men ändå, en hård start. För att förgylla min första dag på jobbet hade dessutom min granne,(som så många gånger förr) ställt sin klockan på 05,25. Inte tänkt att den var på och åkt hemifrån. Det innebär att den ringer, piper, snorhögt, oavbrutet i ungefär 40 min innan den slår av sig själv- Underbart på alla sätt när man verkligen vill och behöver sova nån timm extra.

Ja, men lite semesternyheter. Spanien var fint, lite bilder kommer. Sen har jag gått på bio, provat klänningar, shoppat, umgåtts med massa vänner och hälsat på Hanna. Skönt, roligt och ja, en bra men något avkortad semester. Men är nöjd ändå!

No comments: