20101007

intressant

har hittat en kurs jag vill söka för att utveckla mig lite inom mitt yrke. Problem: den kostar. Den kostar också dessutom rättså mycket. Inte helt lätt när det är tråkiga tider och mitt företag inte vill pynta de pengarna som det handlar om. Lösningen är att söka stipendium, vilket är en fantastiskt bra lösning. Det enda som jag dock är lite nervös över är den planering jag nu inte kan göra.

I vanliga fall beslutar jag mig för något och fullföljer. Det är lite svårt när man bestämt sig för att man vill gå kursen men måste vänt in svar från någon annan OM det finns möjlighet ens. Det är så tårkigt när beslutet ligger i någon annans händer. Sånt är jag väldigt dålig på. Note to self: måste ha mer tålamod med människor runt omkring. idag var jag nästan sugen på att klubba ner sega människor runt omkring mig som bara är timestealers... någon mer som finner det frustrerande? (medveten om att detta är ett etcken på stress, ja.. he he)

No comments: