20101124

Dag fyra What you ate today

Förklaring till denna konstiga ät-rytm kommer i slutet av inlägget.
08,15: en liten skål fil med kanel, russin och en näve havregryn
11,05: en ostfralla med rågsurdegsbröd och kaffe
12,15: spagetti med pastasås med svamp, vitlök, tomat och grönsaker.
14,20: en liten mackbit och en clementin
17,30: soppa med morötter, palsternacka, chili och tomat

Gick upp och käkade frullen och hade som planerat tänkt att gå och hämta bilen hos Emma &Pehr. En promenad som brukar ta 40 min. Men eftersom det var snöstorm ute och inte en plogbil i sikte som prioriterade innerstad tog det 1 timme o 10 min. plus att jag stannade för food-supply halvvägs på Bageriet. jag börjar jobbet 13,45 så slängede i mig lite lunch innan och mellis när vi hade möte på jobbet. nu har jag därför inget kvällsmål och kommer nog hungra ihäl här på jobbet. slutar inte förrens 22,45. :(

No comments: