20101109

presentation

jag är 28, som känns som en ålder som snabbt passerar. men mycket spännande ligger framför mig som jag redan nu vet om detta kommande året. kul. jag arbetar på en tidning och bor i jönköping. jag tycker inte om gemener så mkt, caps lock är min största fiende. jag har återupptäckt foo fighters i veckan och lyssnar i övrigt mest på punk och rock. och då menar jag inte U2 eller good charlotte.

när jag tänker på det tycker jag väldigt illa om u2, har liksom aldrig fattat grejen. och va fan kallas han för the edge? det är om ännu mer lamt. Ändå: jag tycker om hur gåshud, tapas, vin, snapple, gå på mässor, läsa, spela tv-spel, läppglans och

jag tycker inte alls om att öppna läkemedelsförpackningar, jag får ALLTID upp den sidan där bipackssedeln ligger. jag gillar inte heller att borsta håret (obekvämt) eller folk som pratar om sina magvanor (obehagligt). sen tycker jag inte alls om människor som överanvänder dubbelfnuttar: " ", vid varenda ord.

No comments: