20090318

PAIN

Idag ska jag jobba över *blogga istället, och sen åka till mormors hus för att kolla på ölglas och annat som jag kan tänkas ta med hem nu när hon har lämnat vårt leverne här på jorden. missförstå mig rätt, jag har mått skit och piss men nu börjar jag ändå känna någon typ av acceptans för att hon inte längre finns. känns tråkigt bara att jag nu inte har någon kvar av mina mor- och farföräldrar. det gör ärligt sagt riktigt ont. nåväl, vart var jag nu. JO! en sak som är komiskt med det hela. några dagar efter att hon hade dött ringde min farfars syster och sa "ja och nu har mormor fått komma hem". jag bah *öhh...nej bort, men så säger di gamle. Att de kommit hem när de dör, antar att de menar himlen och referesen yada yada jord är du kommen. men ändå, det är väl när man är död som man mer än NÅGON gång i sitt liv är borta.

No comments: