20090320

SPORT

blev sjukt pepp när jag igår var och handlade. eller var mest så peppad på att just HANDLA att jag råkade eskalera ordentligt och därifrån med en nota på 1 198 kronor. men då köpte jag dessutom en hel del bunkervaror typ osexiga saker som: dammsugarpåsar, storpack med quorn och rengörningssaker.
lite mer heta saker jag köpte var tapasbricka, tre sorters ostar och den där nya saften som jag peppar på. yum yum. stod och kollade på B&J men insåg att det var för långt hem och att den skulle hinna bli sådär obehadligt kladdig om jag köpte den i vmo.


anyways, HV vann igår och det var sjukt skönt med ett glas vin i handen.
blev glad och kom på en jävligt rolig sak. hockeyspelare i intervjusituationer är sjukt underhållande. det räcker nästan som underhållning, avskaffa matcherna och låt dem bara bli intervjuade. exempel nr 1

reporter: Ja Mattias, hur laddar man inför en sånhär match?
Tedeny: Det gäller att återhämta sig, sova, äta och träna lite.... *tystnad* så atte.... jajjemän!

jag bah: *dör av skratt

No comments: