20101202

Day 06 – Your day

gick upp som vanligt 06,15 och käkade frulle och ett glas nyponsoppa. vanligtsvis åker jag direkt till jobbet, pendling som tar 45 min, men idag åkte jag till mina experter. Håller på med ett jobb och behövde lite hjälp att förstå ett ämne jag inte kan helt och hållet. Så jag anlände till kontoret vid niosnåret. Sen hade jag 2 000 saker att göra som endast var halvklara. 2 artiklar skulle bli klara, jag skulle göra en vårplanering för en redaktion, rekrytera en ny reporter, maila ut infomail, göra om en lista, följa med och agera fotograf, gå på teleutbildning, svara på ett mail och vara intelligent och försöka få tag i en kvinna angående ett myndigthetsbelsut. jag är nu nästan klar med allt men har fortfarande inte fått klart mina artiklar. lite svettigt.

nu ska jag snart sluta, handla lite mat och sen åka till familjen Herb för att dricka nåt glas rött och sedan kolla på hockey. det ska bli väldigt roligt men just nu känner jag allra helst att jag skulle behöva sova. i morse var jag sanslöst trött alltså, längesedan jag var så borta. men men, hockey och rödtjut är inte heller helt fel

No comments: